Witamy w The Everygirl Podcast. Niezależnie od tego, czy szukasz tajemnic kobiet sukcesu, które mają wymarzoną pracę, czy interesują cię porady ekspertów, które pozwolą ci zmienić swoje zdrowie i poczuć się jak najlepiej, czy po prostu chcesz się rozerwać i pośmiać razem z nami podczas dojazdu do pracy, mamy cię pod ręką.
To jest ten czas w roku: tajne prezenty świąteczne zaczynają się piętrzyć w dziwacznych miejscach wokół domu, jesteś prawie zbyt zajęty, aby napisać w swoim własnym planerze, a coraz zorganizowany zaczyna czuć się jak problem 2023. Na szczęście, w tym tygodniu odcinek The Everygirl Podcast uratuje Cię przed zakopaniem się w bałaganie aż do nowego roku, ponieważ Joanna Teplin i Clea Shearer z The Home Editdzielą się wszystkimi swoimi sekretami organizacji domu. Jeśli w jakiś sposób przegapiłeś ich hitowy program Netflix, Clea i Joanna są dynamicznymi współzałożycielkami odnoszącej sukcesy firmy zajmującej się organizacją domu, The Home Edit (zorganizowały również szafę Reese Witherspoon – nic wielkiego).
Niezależnie od tego, czy marzysz o zorganizowaniu się od lat, czy chcesz się upewnić, że nadal możesz znaleźć swoje klucze i portfel, gdy wychodzisz z domu w ostatnich miesiącach 2022 roku, Clea i Joanna mają wskazówki dotyczące wszystkiego i organizacji. Czytaj dalej, aby uzyskać trzy najlepsze wskazówki The Home Edit dotyczące organizowania domu w tym sezonie i sprawdź w tym tygodniu odcinek The Everygirl Podcast, aby uzyskać więcej.
1. Zacznij edytować swoje przedmioty, i zacznij od małego
Podjęcie zobowiązania do uzyskania przestrzeni w domu zorganizowane jest jedna rzecz, ale rzeczywiście robi to jest zupełnie inna bestia. Clea i Joanna pierwsza rekomendacja dla każdego, kto czuje się przytłoczony organizacją jest zacząć od edycji swoich przedmiotów. Oznacza to pozbycie się wszystkiego, czego już nie chcesz lub nie potrzebujesz, zanim zrobisz cokolwiek innego – nie możesz przejść do zawierania lub etykietowania swoich rzeczy, dopóki nie wiesz dokładnie, co chcesz zachować. „Edycja jest najważniejszą częścią procesu organizowania” – powiedziała Clea. „Wszystko, czego potrzeba, to zdecydowane nastawienie”.
Jeśli perspektywa rozpoczęcia organizacji jest nadal zniechęcająca, Clea i Joanna zalecają rozpoczęcie od jak najmniejszej przestrzeni. Możesz rozpocząć sprzątanie po prostu edytując jedną szufladę biurka, lub jedną szafkę w kuchni. Zawężenie edycji do kawałka wielkości pomoże Ci czuć się jeszcze bardziej pewni w podejmowaniu decyzji o tym, co zachować i co rzucić. Plus, szanse są, zaczynając z czymś małym jak pojedyncza szuflada będzie motywować cię jeszcze bardziej, aby przejść do następnego.
2. Kategoryzuj, przechowuj i etykietuj
Gdy już masz swoją przestrzeń edytowane, można rozpocząć z najbardziej zabawnych części organizacji domu: kategoryzacji, zawierające, i etykietowania. Edycja i kategoryzacja przed robić cokolwiek inny pokazuje ciebie najlepszy ewentualny sposób dla ty organizować dawać przestrzeń: ja pokazuje ciebie jeżeli ty masz few zbyt wiele duplikaty jeden rzecz (ja może właściwie być ewentualny posiadać zbyt wiele par czarnych butów, niestety). Następnie przychodzi długo oczekiwana wycieczka na zakupy, aby kupić wszystkie zabawne produkty organizacyjne, które ułatwią Ci życie – szuflady, pudełka i kosze, o mój! Jeśli chcesz mieć szafę à la The Home Edit, sprawdźir collection w Container Store.
Na The Everygirl Podcast, Clea i Joanna podkreślają, że posiadanie jasnego systemu etykietowania jest najlepszym sposobem, aby upewnić się, że twój system organizacyjny działa dla ciebie w czasie. „Etykietowanie to zestaw instrukcji, które pozwalają ci wiedzieć, gdzie znaleźć rzeczy i gdzie je odłożyć” – powiedziała Clea. „Jest to pomocne również dla reszty domowników”. Te etykiety nie ograniczają się tylko do słów i zwrotów; mogą to być również wskazówki wizualne. Clea i Joanna są wielkimi fanami organizowania w kolorowej tęczy.
3. Bądź szczery ze sobą o „czynniku fussy”
Przechodząc przez wszystkie te kroki i tworząc pięknie zorganizowaną przestrzeń jest wspaniałe uczucie, ale na koniec dnia, twoja organizacja musi być funkcjonalna, zbyt. Czy naprawdę zamierzasz wrócić do domu ze sklepu spożywczego i umieścić wszystkie swoje płatki śniadaniowe w przepięknych szklanych słoikach na swoim blacie? Jeśli to ty, to całkowicie go na to, ale nie ma nic złego w tworzeniu systemów, które są niższe w utrzymaniu. „Istnieją różne poziomy tego, co nazywamy 'czynnikiem wybrednym'”, powiedziała Joanna. „Chcesz być szczery ze sobą, jak bardzo chcesz, aby twoja przestrzeń była fussy i co chcesz włożyć w kontynuowanie, aby utrzymać ją w dobrym stanie”.